Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~proteusz22 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Gadomski adreszawsze o krok za daleko zarejestrowany19.02.2005 @17:44:32 ostatnio na stronie06.12.2016 @15:20:43

Gdy klęska stanie przed tobą,
Wysłuchaj prawdy w milczeniu,
Bo jakze równać ze sobą
Człowieka, w którego sumieniu
Pojawić się nie może
Najmniejsze wstydu znamię,
Gdy ty, wychowany w honorze,
Potrafisz dowieść, że kłamie?
W trudniejszym ćwiczony męstwie,
Na Triumf spojrzyj ze wzgardą,
I bądź jak struna, w szaleństwie
Zmuszana do śmiechu przez barda
Wewnątrz budowli z kamienia,
Bowiem najtrudniej na świecie
Zwyciężać pośród milczenia
I cieszyć się z tego w sekrecie.

W.B. Yeats




19,02,2006 - juz rok na w tym kurwidołku siedze



callanetics mózgu - myslenie nie boli







19,02,2007 - zwei jahre hier Ja?

19/02/08 to juz 3 lata na digu , wow

19.02.09 - vier jahre, o mein gott

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3391212
digarty22 komentarze811 posty na forum323

komputer / sprzęt
PIII 133MHz 32 Mb RAM 1,2 Gb HDD

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PrzemKun    24.10.2006 @21:54:22
Dzięki za ocenke :D
i jak by na to nie patrzeć to jest dodatek
Pozdrawiam.
~Lodocja    21.10.2006 @19:01:58
ooo dzięki!!!!!
A wiesz co? hahah Znam ten utw ór baaaaaaaaaaardzo dobrze, To mój najulubieńszy z ich repertuaru i wiesz, nigdy nie widziałam teledysku, ale pamiętam kilka lat temu na plenerze opowiadałam kumpeli, że jak słyszę ten utwór to tak jakbym błogo unosiła się gdzieś w nieznanej przestrzeni, że tak powoli i że fajnie mi, że nawet głową w dół i tak super mi się lata a ona mi wtedy właśnie opowiedziała jaki jest teledysk....
Fajna zgodność odczuć...tak...teraz rozumiem i Twoje skojarzenia
~Lodocja    21.10.2006 @13:39:29
BRY!
A ja nie znam tego teledysku... wogóle nie znam teledysków massive attack.... buuuuuuuuuuuuu

~kyoko    15.10.2006 @10:40:46
bo ja jestem taka zakręcona:D
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~kyoko    14.10.2006 @07:22:38
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~Lodocja    30.09.2006 @16:57:00
oo rety! Ileż tu zmian!!!!
~kyoko    27.09.2006 @18:53:47
o jaki człowiek Pracy na fotce:D
p.s.
poprawiam trochu "sen"...może na lepsze...hm
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~kyoko    22.09.2006 @20:35:21
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~kyoko    18.09.2006 @21:31:46
coś nie bywasz tutaj...zbyt często...to pewnie przez miłość i Kraków...więc Ci jest wybaczone
ostatnio edytowane: 2006-09-18 21:32:22
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~kyoko    13.09.2006 @20:36:33
oj "mój"Alchemik objawił nową twarz:D...miło Cię widzieć
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~Kathinka    12.09.2006 @19:20:42
_______
"Take me, I am the drug; take me, I am hallucinogenic."(S.Dali)
~sartorius    18.08.2006 @20:45:16
O, a co robisz? Tzn. w ramach tej praktyki? Ja moją miałam 3 tyg i w sumie nawet fajno było ;P Tyla ze u mnie, w Sanoku.
ostatnio edytowane: 2006-08-18 20:45:43
~sartorius    16.08.2006 @22:21:29
Heloł... tak sobie moje stare prace w pozukiwaniu weny przeglądam i tak się Twych pochwał naczytałam, że zaraz pękne ; P Heh, dzieki za wiarę, tyle że mi pisanie ostatnio jak krew z nosa wychodzi.
A u Ciebie jak? Tyz jakoś pustawo.
~kuba89    17.07.2006 @22:23:18
_______
"Co po ostrych zdjęciach, jeżeli nie ma ostrych pomysłów ?"
blog http://www.jakub.twoj-slub.pl
~Lodocja    17.07.2006 @18:54:26
hej! no nowych prac brak. sie wyeksp,oatowałam, a wolny czas spędzam na dworze w tym wypadku pozostaje mi digital art robiony pokątnie w pracy w wolnych chwilach jak to do tej pory robiłam, ale niestety sprzęt w tym nowym miejscu jest gorzej jak dupiaty a moje materiały i ambicje potrzebują duuuuuzo miejsca... przy zwykłym "save" komputer typu PC się wiesza. no cuż - rozpuściły mnie te G5

czy jestem usprawiedliwiona psorze?
~PrzemKun    14.07.2006 @10:19:34
Aaaa takie buty
Życze miłego odpoczywania
Pozdrawiam.
~Lodocja    13.07.2006 @08:46:50
łooooooooooooj...Ale dziko....Jak ja nie lubię zmain.....Głupio tu....głupio.... :-/
No ale pozdrawiam Cię na "nowych kartach".... Masz fajne foto
i emotki są
~moatys    09.07.2006 @14:33:31
no colita ściana, z drzwiami i oknami :P:D
~PrzemKun    08.07.2006 @13:18:50
Hmmm....
Przeniosleś sie na tamten świat czy co??
Tygodnie mijają
a horrory sie nie pojawiają.
Morze opos cię zjadł?
Pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2006-07-08 13:19:26
~kyoko    15.06.2006 @21:19:10
puk puk...czy ktoś tu jeszcze mieszka?:D
_______
...w chwili zawahania sumuję spojrzenia
oddaję sfumato niewiedzy o sobie...
~dariuszsankowski    04.06.2006 @11:54:57
z ta gazeta w stopce to tak na serio?? jak tak to wspolczuje
_______
http://www.tenjedendzien.pl - fotografia ślubna Wrocław
~PencilPaul    13.05.2006 @20:37:36
Ba, pewnie że mógłby. Za Osame i jego wesołych kompanów czeka wszak sowita nagroda No i kto byłby lepszy niż były komandos Marines, który wyrznąl w pień pół swiata przestępczego
_______
Strategia !!!!
~sartorius    13.05.2006 @11:18:00
No ba ;] Mój Bandzior, a wręcz jego d*pa.
~Jah    10.05.2006 @08:40:01
dziekuje,
w pelni sie z Toba zgadzam
_______
chińska pułapka na palec w chińskim pokoju
~Lodocja    09.05.2006 @13:31:52
"JAK PRZYKLEIĆ CIUNIĘ DO ŚCIANY"
1. zawołać Ciunię
2. wziąść wałek do ciasta
3.. lekko skropić Ciunię wodą
4. rozwałkować Ciunię
5. przykleić Ciunie do ściany używając plasteliny, lub kleju "butapren"

P.S. Należy uważać by podczas rozpłaszczania za bardzo nie zdeformować!!!!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt